Ostkomostkom@ostkom.lvPirmdiena-Piektdiena: 9:00-18:00

Nav interneta piesleguma

Pārbaudiet, vai ir ieslēgts aprīkojums, kas nodrošina interneta savienojumu. Ja ir uzstādīts optiskais modems (optiskais internets), pārliecinieties, vai tas ir ieslegts. Modema indikatoriem jāiedegas šādi:

POWER: deg PON: deg LOS: ne deg LAN1-LAN4: atkarībā no pievienotā porta indikators iedegsies vai mirgos. Ja ir novirzes modema gaismas diožu darbībā, lūdzu, sazinieties ar mums un norādiet indikatoru uzvedību.

Ja modema gaismas diodes deg, kā norādīts iepriekš, bet nav piekļuves internetam, mēģiniet savienot datoru ar kādu no modema pieslēgvietām tieši, izmantojot Ethernet kabeli.

Uzmanību! Ieteicams atvienot Ethernet kabeli no rūtera (kas savieno WAN un modema portu) un savienot to ar datoru.

Kad dators ir tieši savienots ar modemu un iedegas tikai viens LED indikators LAN1-LAN4, mēģiniet datorā atvērt vietni, lai pārbaudītu interneta savienojumu. Ja parādās internets, problēma ir rūterim. Mēģiniet atiestatīt to uz rūpnīcas iestatījumiem un iestatiet to vēlreiz. Pēc tam atkārtoti savienojiet to ar modemu, izmantojot WAN portu. Ja nav piekļuves internetam pat tad, ja pieslēdzat datoru tieši, lūdzu, sazinieties ar mums, aprakstot veiktās darbības.
Vai sniegtā atbilde tev palīdzēja?
Paldies!
Mums bija prieks palīdzēt!