Izmantojot ierīces indikators, var patstāvīgi noteikt, vai rūtera ir problēmas. Tālāk ir sniegts to darbību saraksts, kas var palīdzēt atrisināt dažas izplatītas rūtera problēmas:
1) Ja barošanas indikators iedegas sarkanā krāsā, ierīce ir bojāta. Tā ir aparatūras problēma, un, visticamāk, rūters būs jāaizstāj ar jaunu, ja atkārtota palaišana neatrisina problēmu vai atrisina to tikai īslaicīgi.
2) Ja barošanas indikators nedeg, ierīce nesaņem strāvu. Pārliecinieties, vai komplektā iekļautais strāvas kabelis ir pareizi pievienots ierīcei. Dažreiz strāvas kabelis var nebūt pilnībā pievienots. Ja problēma joprojām pastāv, ierīce vai strāvas adapteris ir bojāts. Nepieciešama nomaiņa.
3) Ja Ethernet WAN indikators nedeg, pārliecinieties, vai OSTKOM interneta kabelis ir pievienots zilajam WAN portam. Ja nepieciešams, atkārtoti pievienojiet to rūteriem. Ja rūteris neredz pievienoto kabeli, sazinieties ar mūsu atbalsta dienestu.
4) Ja interneta indikators iedegas sarkanā krāsā vai neiedegas vispār, atkārtoti pievienojiet WAN kabeli rūterim zilajam portam. Ieteicams arī atiestatīt rūteri rūpnīcas iestatījumus*. Ja problēma joprojām pastāv, sazinieties ar mūsu atbalsta dienestu.
5) Vienam no LAN1-LAN4 portiem indikators ir jādeg vai mirgo (atkarībā no izmantotā porta). Ja, piemēram, dators ir pievienots portam LAN1, bet gaismas diode nedeg, mēģiniet izmantot citu rūtera Ethernet portu, lai savienotu datoru un/vai citu Ethernet vadu.
*Lai rūtera atiestatītu rūpnīcas iestatījumus, pārliecinieties, vai ierīce ir ieslēgta (barošanas indikators ir zaļš). Nospiediet pogu Reset 10 sekundes un pagaidiet 10 minūtes, līdz ierīce sāks darboties. Uzmanību! Atiestatot konfigurāciju uz rūpnīcas iestatījumiem, interneta iestatījumi un WiFi iestatījumi tiks atiestatīti uz noklusējuma iestatījumiem. Informāciju par jaunajiem iestatījumiem var atrast uz uzlīmes zem ierīces.
1) Ja barošanas indikators iedegas sarkanā krāsā, ierīce ir bojāta. Tā ir aparatūras problēma, un, visticamāk, rūters būs jāaizstāj ar jaunu, ja atkārtota palaišana neatrisina problēmu vai atrisina to tikai īslaicīgi.
2) Ja barošanas indikators nedeg, ierīce nesaņem strāvu. Pārliecinieties, vai komplektā iekļautais strāvas kabelis ir pareizi pievienots ierīcei. Dažreiz strāvas kabelis var nebūt pilnībā pievienots. Ja problēma joprojām pastāv, ierīce vai strāvas adapteris ir bojāts. Nepieciešama nomaiņa.
3) Ja Ethernet WAN indikators nedeg, pārliecinieties, vai OSTKOM interneta kabelis ir pievienots zilajam WAN portam. Ja nepieciešams, atkārtoti pievienojiet to rūteriem. Ja rūteris neredz pievienoto kabeli, sazinieties ar mūsu atbalsta dienestu.
4) Ja interneta indikators iedegas sarkanā krāsā vai neiedegas vispār, atkārtoti pievienojiet WAN kabeli rūterim zilajam portam. Ieteicams arī atiestatīt rūteri rūpnīcas iestatījumus*. Ja problēma joprojām pastāv, sazinieties ar mūsu atbalsta dienestu.
5) Vienam no LAN1-LAN4 portiem indikators ir jādeg vai mirgo (atkarībā no izmantotā porta). Ja, piemēram, dators ir pievienots portam LAN1, bet gaismas diode nedeg, mēģiniet izmantot citu rūtera Ethernet portu, lai savienotu datoru un/vai citu Ethernet vadu.
*Lai rūtera atiestatītu rūpnīcas iestatījumus, pārliecinieties, vai ierīce ir ieslēgta (barošanas indikators ir zaļš). Nospiediet pogu Reset 10 sekundes un pagaidiet 10 minūtes, līdz ierīce sāks darboties. Uzmanību! Atiestatot konfigurāciju uz rūpnīcas iestatījumiem, interneta iestatījumi un WiFi iestatījumi tiks atiestatīti uz noklusējuma iestatījumiem. Informāciju par jaunajiem iestatījumiem var atrast uz uzlīmes zem ierīces.
Vai sniegtā atbilde tev palīdzēja?