Ostkomostkom@ostkom.lvPirmdiena-Piektdiena: 9:00-18:00
Saņemt Mājas internetu
Uzticams un stabils savienojumsLiels lejupielādes un augšupielādes ātrumsVienkārša pieslēgšanaPerspektīvums un energoefektivitāte!

Tarifi,
izstrādāti ņemot vērā
Jūsu vēlmes.

Pārslēgties uz Ostkom ir ļoti vienkārši!

1Izvēlieties sev pieejamu pakalpojumu, kas der Jūsu vajadzībām.2Aizpildiet pieteikumu mūsu mājas lapā, un klientu atbalsta dienests ar Jums sazināsies tuvākajā laikā.3Sagaidiet OSTKOM tehnisko speciālistu norunātajā laikā un izbaudiet
pieslēgto pakalpojumu.

Ir jautājumi?
Mums ir atbildes.

Ostkom Optiskais internets ir pieejams vairāk nekā 90% Liepājas pilsētas un Grobiņas pilsētas teritorijās, kā arī Dienvidkurzemes reģionā tādās apdzīvotās vietās kā Nīca, Cimdenieki, Gavieze, Pērkone, Grīnvalti, Robežnieki, Rude.

Lai pārbaudītu optiskā interneta pieejamību savā adresē, noklikšķiniet uz "Pārbaudīt pieejamību" un ievadiet savu adresi. Ja Jūs neatrodat savu adresi pieejamajās adresēs, nepieciešams aizpildīt pieteikums vietnē (https://ostkom.lv/order/) par pakalpojuma pieslēgšanas tehnisko iespēju.

OSTKOM optiskais internets ir 100% optiskās šķiedras tīkls, kas nodrošina vienu no lielākajiem interneta ātrumiem tūkstošiem māju Liepājā un Dienvidkurzemes reģionā. Tas izmanto optisko šķiedru, lai pārraidītu datus gaismas ātrumā, nodrošinot ātru interneta savienojumu un caurlaidību vairākās ierīcēs vienlaicīgi.

Jā! Ja esat piesaistīts ar līgumsaistībām pie cita pakalpojumu sniedzēja, pārejiet uz OSTKOM internetu un saņemiet kredītu līdz 100 EUR, lai segtu līguma priekšlaicīgas pārtraukšanas maksu.
Jā! Mēs nodrošinām iespēju vienmēr palikt tiešsaistē! Sazinieties ar mūsu zvanu centru un atstājiet pieprasījumu pārnest pakalpojumu uz jaunu adresi. Ja Jūsu jaunajā adresē optiskais internets nav pieejams, mēs piedāvāsim Ostкom mobilo internetu.
Jūs varat norēķināties par OSTKOM pakalpojumiem uz šādiem kontiem:
  • AS LUMINOR BANK 
          LV15RIKO0002010306405
  •  AS CITADELE BANKA 
         LV90PARX0012931740001
  • Jebkura veida sūdzības/pretenzijas, iesniegumi par līguma laušanu Patērētājam ir jānoformē rakstiski un jāparaksta ar drošu elektronisko parakstu vai parakstu rokrakstā, un Operatoram jāiesniedz to oriģināls.
  • Pretenzijas tiek izskatītas divdesmit darba dienu laikā, un par lēmumu tiek paziņots Abonentam.
  • Gadījumā, ja puses nevar atrisināt radušos strīdu sarakstes vai sarunu veidā, tas tiek risināts LR normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
  • Ja Abonents nav apmierināts ar Operatora sniegto atbildi vai Operators nav sniegusi klientam atbildi un sūdzība attiecas uz regulējamu elektronisko sakaru pakalpojumu, klients ir tiesīgs vērsties Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (www.sprk.gov.lv) un/ vai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (www.ptac.gov.lv) strīda turpmākai atrisināšanai ar tādu pašu iesniegumu un/ vai sūdzību, pievienojot Operatora atbildi, ja tāda tika sniegta.
  • Atbilstoši 2013.gada 21.maija Eiropas Parlamenta un Padomes regulas Nr. 524/2013 “Par patērētāju strīdu izšķiršanu tiešsaitē” un ar ko groza Regulu (EK) Nr. 2006/2004 un Direktīvu 2009/22/EK (turpmāk – Regula) 14. punktam, aicinām Operatora Abonentus strīdu risināšanai izmantot zemāk minēto elektronisko saiti uz strīdu risināšanas tiešsaites platformu :
    https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV