Lai paātrinātu problēmas risinājumu, varat veikt pašdiagnozi un nodot rezultātus mūsu speciālistiem.
Fiziskā savienojuma pārbaude.
1) Pārliecinieties, vai tīkla iekārta ir pievienota tīklam - modems, rūteris. Parasti uz iekārtas ir jāiedegas atbilstošie savienojuma indikatori (LED). Ja indikators vienā no ierīcēm nedeg, pārbaudiet tīkla iekārtu barošanas avotu, piemēram, vai barošanas bloks nav pilnībā pievienots.
2) Pārbaudiet modema LED indikatoru (ja izmantojat optisko modemu). Ja Power/Pon/Los LED indikatoriem ir neparasta indikatoru uzvedība (piemēram, tie mirgo, vai deg sarkana krasa) - sazinieties ar mums.
3) Pārbaudiet Ethernet kabeļa fizisko savienojumu starp rūteri, modemu un datoriem. Atbilstošo pievienoto portu norādei jābūt norādītai uz tīkla aprīkojuma. Ja porta indikatori nedeg, mēģiniet atkārtoti pievienot Ethernet kabeli un, ja iespējams, to nomainīt.
Tīkla savienojumu pārbaude.
1) Problēma var rasties rūtera iestatījumu dēļ, kas savienots ar Ostkom modemu. Atiestatiet maršrutētāja rūpnīcas iestatījumus. Parasti tam būs nepieciešams 10 sekundes turēt nospiestu rūtera pogu Reset. Pēc rūtera restartēšanas pārbaudiet piekļuvi internetam. Uzmanību! Tādējādi rūtera iestatījumi tiks atiestatīti uz rūpnīcas noklusējuma iestatījumiem. Jūsu rūters, visticamāk, būs jāpārkonfigurē.
2) Ja problēma joprojām pastāv pēc rūtera iestatījumu atiestatīšanas, veiciet tālāk norādīto diagnostiku un sniedziet mums rezultātus, lai ātrāk atrastu problēmas risinājumu:
Savienojiet datoru ar rūteri (vēlams, izmantojot tiešu savienojumu, izmantojot Ethernet kabeli). Windows datorā: Atveriet komandu uzvedni, nospiežot Windows+ R un ievadiet komandu cmd
Vai
Noklikšķiniet uz Windows un meklēšanas lodziņā ierakstiet cmd Komandrindā cmd ievadiet komandas:
tracert -d 1.1.1.1
ping ostkom.lv
ipconfig/all
Datorā ar Linux/macOS OS Atveriet termināli un ievadiet komandas:
tracepath 1.1.1.1
ping ostkom.lv
ifconfig
Sniedziet mums iegūto informāciju tālākai problēmas izpētei.
Fiziskā savienojuma pārbaude.
1) Pārliecinieties, vai tīkla iekārta ir pievienota tīklam - modems, rūteris. Parasti uz iekārtas ir jāiedegas atbilstošie savienojuma indikatori (LED). Ja indikators vienā no ierīcēm nedeg, pārbaudiet tīkla iekārtu barošanas avotu, piemēram, vai barošanas bloks nav pilnībā pievienots.
2) Pārbaudiet modema LED indikatoru (ja izmantojat optisko modemu). Ja Power/Pon/Los LED indikatoriem ir neparasta indikatoru uzvedība (piemēram, tie mirgo, vai deg sarkana krasa) - sazinieties ar mums.
3) Pārbaudiet Ethernet kabeļa fizisko savienojumu starp rūteri, modemu un datoriem. Atbilstošo pievienoto portu norādei jābūt norādītai uz tīkla aprīkojuma. Ja porta indikatori nedeg, mēģiniet atkārtoti pievienot Ethernet kabeli un, ja iespējams, to nomainīt.
Tīkla savienojumu pārbaude.
1) Problēma var rasties rūtera iestatījumu dēļ, kas savienots ar Ostkom modemu. Atiestatiet maršrutētāja rūpnīcas iestatījumus. Parasti tam būs nepieciešams 10 sekundes turēt nospiestu rūtera pogu Reset. Pēc rūtera restartēšanas pārbaudiet piekļuvi internetam. Uzmanību! Tādējādi rūtera iestatījumi tiks atiestatīti uz rūpnīcas noklusējuma iestatījumiem. Jūsu rūters, visticamāk, būs jāpārkonfigurē.
2) Ja problēma joprojām pastāv pēc rūtera iestatījumu atiestatīšanas, veiciet tālāk norādīto diagnostiku un sniedziet mums rezultātus, lai ātrāk atrastu problēmas risinājumu:
Savienojiet datoru ar rūteri (vēlams, izmantojot tiešu savienojumu, izmantojot Ethernet kabeli). Windows datorā: Atveriet komandu uzvedni, nospiežot Windows+ R un ievadiet komandu cmd
Vai
Noklikšķiniet uz Windows un meklēšanas lodziņā ierakstiet cmd Komandrindā cmd ievadiet komandas:
tracert -d 1.1.1.1
ping ostkom.lv
ipconfig/all
Datorā ar Linux/macOS OS Atveriet termināli un ievadiet komandas:
tracepath 1.1.1.1
ping ostkom.lv
ifconfig
Sniedziet mums iegūto informāciju tālākai problēmas izpētei.
Vai sniegtā atbilde tev palīdzēja?