Ostkomostkom@ostkom.lvPirmdiena-Piektdiena: 9:00-18:00

Neviens no digitālās televīzijas kanāls nedarbojas

Televizora kabelim jābūt cieši savienotam ar televizoru caur ANT portu. Ja tas nav pievilkts, tas var būt atvienots no televizora. Pārbaudiet kabeļa savienojumu un, ja iespējams, atvienojiet to un pievienojiet to atpaka televizoram. Ņemiet vērā, ka televizora kabeļa galā ir īpašs uzgrieznis, lai to nostiprinātu. Pirms kabeļa noņemšanas atskrūvējiet uzgriezni. Ja televizora kabelis nāk no OSTKOM modema, pārbaudiet, vai modems ir ieslēgts. Ja nepieciešams, varat atsāknēt modemu strāvas padevei, atvienojot ierīci no kontaktligzdas. Modema pārstartēšana var aizņemt 2-3 minūtes. Pēc pārstartēšanas pārbaudiet TV kanālu darbību.
Vai sniegtā atbilde tev palīdzēja?
Paldies!
Mums bija prieks palīdzēt!